20 Tembung Wicaksana Mahabarata Saka Basudewa Krishna

Manungsa sing sok ngelak kasugihan lan mlayu tahta kaya kelinci kaya kejebur jebule petani – Basudewa Krishna (Mahabharata).

Kelangan mergo ora ateges kalah – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Kabahagiaan sejati yaiku saka tuwuh rasa tresna lan welas asih kanggo kabeh wong sing isih urip – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Atine manungsa obah kaya layangan. Kadhangkala kalem, kadang kerusuhan – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Kabeh iku sejatine kesadharan, kemurnian lan kabungahan – Lord Krishna (Mahabharata).

Eling ora entuk maneh. Dheweke wis ana. Sing paling dibutuhake yaiku mbebasake pikiran sing ora dingerteni – Vasudeva Krishna (Mahabharata).

Kahanan sing angel dadi dorongan kanggo nyampurnakake laku kanggo wong sing mikir – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Makna nyata dharma kudu dialami langsung – Vasudeva Krishna (Mahabharata).

Bebener mung bisa diwujudake sajrone eling banget – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Kesalahan minangka sepele bebener sing kesandung amarga watesan manungsa – Vasudeva Krishna (Mahabharata).

Wong wicaksana ora ujar YES utawa APA – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Bebener ora bisa dipotong cilik lan diatur dadi sistem – Lord Krishna (Mahabharata).

Uripmu wis winates, nanging ora duwe ilmu – Vasudeva Krishna (Mahabharata).

Yen sampeyan nggunakake wates kanggo ngupayakake tanpa wates, mula ana ing bebaya – Lord Krishna (Mahabharata).

Kesadharan dhiri minangka kahanan pencapaian mental sing luhur lan ngluwihi kabeh katrangan – Lord Krishna (Mahabharata).

Subyektivitas lan obyektivitas mung rong sisi sing padha eling – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Ora ana sing weruh utawa katon. Mung Ana Kasunyatan Salah – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Bedane ing njero njaba uga ana amarga pikiran mung dibangun – Basudeva Krishna (Mahabharata).

Yen obyek kasebut ora duwe kesadaran, mula ora bakal duwe cahya, kaya sadurunge – Vasudeva Krishna (Mahabharata).

Kasunyatane, sing diarani jagad iki mung dipikirake – Vasudeva Krishna (Mahabharata).


Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *